Gwarancja

Warunki i czas trwania gwarancji

Każdy sprzęt SENSE7 objęty jest przez 24 miesiące od daty sprzedaży gwarancją producenta. Udziela jej Sprzedawca w imieniu Gwaranta na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Gwarancja ta nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z Ustawy o prawach konsumenta. Warunki gwarancji zostały szczegółowo opisane w karcie gwarancyjnej.

Zgłaszanie reklamacji

Reklamacje należy zgłaszać za pośrednictwem sklepu, w którym dokonany został zakup produktu. W tym celu należy przedstawić:
  • produkt lub jego część, której dotyczy gwarancja. Wskazane jest załączenie zdjęć lub filmów przedstawiających usterkę lub problem.
  • dowód zakupu określający nazwę i adres sprzedającego, datę i miejsce zakupu, rodzaj produktu lub ważną kartę gwarancyjną z pieczątką sklepu.
Produkt przesyłany do reklamacji powinien być czysty. W przypadku dostarczenia brudnego produktu serwis może odmówić jego przyjęcia lub też na koszt klienta za jego pisemną zgodą dokonać czyszczenia.